• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Otursförföljd husbilsåkare

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025
Träffade en annan svensk husbilsåkare vid Gibraltartrakten , han väntade på att få åka till
Marocko. Följande hade hänt under hans resa : 1 vatten i turbon - verkstadsbesök , 2 punktering på släp , 3 elfel orsakat av reperatören av turbon , 4 tand utslagen av fälgkorset vid punteringen , 5 stenskott på framruta- nytt verkstadsbesök och slutligen
6 sjukhusbesök för en höftled ur led.

Nu hoppas jag bara att allt vänder för denna åkare och att han får ett fint besök i Marocko
oturskvoten är mer än fylld!!!!!

F

F.d. 4220

Guest
Sv: Otursförföljd husbilsåkare

Det låter verkligen som att de hade äventyr så det räcker för flera resor...

F

F.d. 29925

Guest

Frågan är väl om det inte är en signal från högre makter att han borde vända och åka hem.:rolleyes:

Men å andra sidan med den mängden tråkigheter kan det väl inte hända mer, eller:confused:

Olle Jonsson

HBK Medlem
Kommun
Ludvika
HBK-Nr
883
Medlemskap
2025

Det var en riktig tuffing.
Hade hälften av olyckorna drabbat mig hade jag sålt husbilen, åkt hem och lagt mig i fosterställning.

Peterpan

FD HBK Medlem
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
2924
Medlemskap
2022

Tur att han inte var ute på motorcykelresa... Man vågar inte ens drömma om konsekvenserna.
Murphy ligger i lä med murphys lag.

Toppen