• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

OT Dj..la ekorrar

F

F.d. 52943

Guest
I torsdags var valnötterna fortfarande omogna. När vi åkte iväg i fredags morse såg jag två ekorrar komma ner från valnötsträdet med var sin valnöt i munnen. Anade ugglor i mossen, men vi hade bokat in helgresan redan. När vi kom hem i måndags kväll var trädet helt rensat. Inte en enda valnöt kvar!
arg.gif
icon_evil.gif
arg.gif

Visserligen skulle skörden blivit mindre i år än tidigare år, men några nötter kunde dom väl lämnat kvar.....

Anne & Klas

HBK Medlem
Kommun
Tyskland
HBK-Nr
7412
Medlemskap
2025
Sv: OT Dj..la ekorrar

Hej
Här hos oss är det vanligt med Valnötsträd, Kråkorna gömmer valnötter i vårt grönsaksland så det blir en hel del nya träd.
Har tagit med några plantor till Småland men där vill dom sej inte.
Klas

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Sv: OT Dj..la ekorrar

Rolan o Viola ,, det finns tydligen mycket man inte vet om Sverige , visste t.e.x inte att det fanns en tuja-skog på Öland förrän sommaren 2010,ändå har vi varit på ön minst 10 ggr förehälsningar Lasse o Maggan

Toppen