H
hianders
Guest
På väg hem från Insjön i söndags 7 okt blev vi omkörda av en liten röd personbil som strax efter körde åt sidan på en liten avkörningsficka och blinkade höger. Strax därpå gjorde han/hon/den en skarp vänstersväng framför oss (utan att blinka vänster!) och körde tvärsöver körbanorna in på en skogsväg. Hade vi varit ca 2 sek längre fram i körningen hade vi ju krockat med bilen.
Hur kan man göra så??? Jag hann precis bara säga t Hasse: Vad i h-e gör han??
Ibland ska man ha tur!!
En otäck händelse (har vi förstått i efterhand) är att vi fått ett märke på hb-taket, troligen av en förlupen kula vid någon småviltsjakt utanför Norrköping när vi for hem fr Elmia. Vi såg detta när Hasse tvättade hb-taket häromveckan. Hade kulan tagit i sidan hade jag nog inte suttit här idag kanske. Åtminstone inte utan skada.
Så, kör försiktigt och var uppmärkssam!
fru hianders/Inger
Usch!
Hur kan man göra så??? Jag hann precis bara säga t Hasse: Vad i h-e gör han??
Ibland ska man ha tur!!
En otäck händelse (har vi förstått i efterhand) är att vi fått ett märke på hb-taket, troligen av en förlupen kula vid någon småviltsjakt utanför Norrköping när vi for hem fr Elmia. Vi såg detta när Hasse tvättade hb-taket häromveckan. Hade kulan tagit i sidan hade jag nog inte suttit här idag kanske. Åtminstone inte utan skada.
Så, kör försiktigt och var uppmärkssam!
fru hianders/Inger
Usch!
Senast redigerad av en moderator: