• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Oset Huskvarna

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Vill bara meddela att där nere står tiggarna nu, till Elmia så försök att inte stå längst bort mot roddarnas. Pratade igår med en surfare och det är äckligt där de står. Toapapper m.m runt om dom. Plats finns ju där men ställ er inte där borta.Susanne

Helena&Rolf

HBK Medlem
Kommun
Åtvidaberg
HBK-Nr
10108
Medlemskap
2025
Sv: Oset Huskvarna

Jag tyckte det såg ut som om det var en lastbil parkerad där i söndags, de kan också skräpa ner. Får vi inte stopp på lastbilar och tiggare kommer ju antagligen platsen att försvinna.
Rolf

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Det är kommunen som har fraktat ner deras bilar dit, för där de stog tidigare skulle kommunen röja gräset men ack det gick inte för de hade gjort sina behov där. Och då fick det bli oset för där finns bajamajor. Men verkar inte som att de används av alla tiggare.

Rolf och Monica

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025

Vi står vid Oset men inte vid Kanotklubben. Här är lugnt och tyst och vi har varit borta och tittat hos "tiggarna" Där hänger lite ren tvätt för övrigt inget nedskräpat. 5 bilar och en husvagn.

Monica

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

8 bilar + husvagnvar det i morse när jag åkte o handlade, jag var ej ute o kollade hur det såg ut runt om.

Toppen