• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Operation knän

Stark

HBK Medlem
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
2530
Medlemskap
2025
Sv: Operation knän

Har bytt ut både vänster och höger knä med ca ett års mellanrum för tre resp. fyra år sedan. Operationerna gjordes i Oskarshamn, Sveriges bästa mindre sjukhus, mycket lyckat resultat.

Värken försvunnen, bilkörning ca 4 veckor efter op. Träna på motionscykel och låt sjukgymnast hjälpa till så får du praktiskt taget samma böjning som de "gamla" knäna.

F

F.d. 52943

Guest
Sv: Operation knän

Är i samma situation efter en knäskada för ettochetthalvt år sedan. Verkar inte bli bättre. Kan cykla med låg belastning utan problem, men bara gå kortare promenader (1-2 km max) utan smärta.
Om jag läser inläggen ovan verkar det vara 3-4 som fått problem och resten är nöjda.
För mig känns risken för komplikationer ganska stor. Inte lätt. Leva med smärta och inskränkt rörelseförmåga eller ta riskerna som är förknipppade med operation?

Toppen