• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Omtänksamma medmänniskor

StJeP

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
590
Medlemskap
2025
Igår framåt kvällskvisten ringde telefonen hemma hos oss. Gissa om jag blev förvånad när personen i andra änden presenterade sig som Ragge 358. Jag var tvungen att fråga en gång till vem det var.

Anledningen till telefonsamtalet var att jag ställt en fråga här på forumet om var man kan köpa DAP, en dosa som man pluggar in i eluttaget och där det utsöndras ett ämne som lugnar skotträdda hundar.

Susanne hade varit på djursjukhuset i annat ärende och hittat dylik dosa där, och ringde upp mig i går kväll för att berätta.

Jag vill bara med dessa rader tacka för omtanken. :santa-3-icon:

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR
önskar
Staffan, Jeanette, Ebba (Berner Sennen) & Pysen (bondkatt)

F

F.d. 58547

Guest
Sv: Omtänksamma medmänniskor

Vill bara säga att det finns halsband i DAP nu som varar i 4 veckor de är som fästing halsbandet .Men det var strykande åtgång de hade 2 st kvar.Halsband + spray.Det blir nog bra.

Toppen