• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Omröstning

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Jag vill göra er uppmärksamma på att det pågår en omröstning (i högerspalten) huruvida reseberättelser m.m. skall kunna läsas av alla.

Det vore ödesdigert om denna möjlighet togs bort eftersom den är inkörsporten för många att bli medlemmar!

KalleiViken

FD HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
300
Medlemskap
2023
Sv: Omröstning

Med 194 röster kan den väl inte vara vägledande. Större delen av medlemmarna tycks inte bry sig vilket jag tolkar som att det går bra med "öppna reseberättelser.

F

F.d. 55347

Guest

Jag vill göra er uppmärksamma på att det pågår en omröstning (i högerspalten) huruvida reseberättelser m.m. skall kunna läsas av alla.

Det vore ödesdigert om denna möjlighet togs bort eftersom den är inkörsporten för många att bli medlemmar!
Har tyvärr inte uppmärksammat denna omrästning! Jag menar dock att den absolut bör vara öppen för alla!!! Har själv läst de flesta och fått mängder av tips och information om resor bl a till Spanien och Portugal som lockar. Tack alla "författare"!
Harry C

F

F.d. 3088

Guest

Hmm Kanske en påminnelse att den stängdes hade varit bra, tror dom flesta har missat att den finns.

Gurra

California

HBK Medlem
Kommun
Gotland
HBK-Nr
1215
Medlemskap
2024

I princip tycker jag att det ska löna sig att vara medlem men att man som intresserad (tidsbegränsat, såklart) ska få tillgång till så mycket info att man inte kan motstå att bli fullvärdig medlem. Väck nyfikenhet och intresse och sedan är det dags att betala för sig.

Fråga till styrelse/webbare: hur många är det i snitt per vecka som nyttjar HBK som Intresserad..?

Toppen