• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Omröstning Husbilsklubbens bästa ställplats 2012

F

F.d. 17941

Guest
När man läser alla hundratals svar om den bästa ställplatsen blir JAG imponerad. Klart är , VAD är en ställplats , får den kosta något ? är det fortfarande en ställplats om du mot betalning köper el eller tömmer gråvatten , ja vissa regler måste finnas , kanske också en jurry som överlägger, vidare tidsbestämd längd , och ett seger pris , kanske ett besök på vinnande ställplats. Tävlingen kan kanske gå så till att man röstar via den här tråden på en plats med sitt medlemsnummer , då kan man se om någon röstar mer än en gång , vilket naturligtvis ska vara det som gäller alltså en gång , det kan också göras så att man utser en ställplats i varje del av landet , Götaland , Svealand och Norrland och slutligen en totalsegrare. Naturligtvis en hel del pyssel för de som vill hålla i det hela, men vist vore det kul med att utse Sveriges bästa ställplats av husbilsklubben.
Södra hamnen Motala medlemnr 9463

MVH
Lasse:)

Toppen