• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Område 2 Elmia?

Mattssons

FD HBK Medlem
Kommun
Åland
HBK-Nr
10069
Medlemskap
2021
Hej!

Är det någon av er som har koll på område 2 på Elmia, som kan berätta för en novis?
Är det väldigt mycket sluttande, problem att stå där? :confused:
Vi var till mässan för nåt år sen, men parkerade då utanför området, men jag vet inte hur trygg man kan känna sej där och så missar man väl sånt som är inne på området?

Hälsningar Åsa

E

Ericsson c52

Guest
Sv: Område 2 Elmia?

det lutar alldeles för mycke för en husbil,gränsfall med husvagn krävs mycke pallning område ett bäst.

noren

HBK Medlem
Kommun
Lekeberg
HBK-Nr
122
Medlemskap
2025

Vi har stått på område 2 i många år visst lutar det men inga problem med klossar, och det finns även att låna på plats om man behöver mer.

Bysmeden

HBK Medlem
Kommun
Åland
HBK-Nr
3541
Medlemskap
2025

Vi kommer att vara på område 2. Man behöver säkert ha med lite extra material att bygga med så det blir att såga upp lite plank. Hoppas det fungerar.

F

F.d. 14536

Guest

Har stått utanför 3 år ,inga problem.Du betalar för dagen,natten fri.Sista året så är det krav på 3 meter mellan husbilarna. Kravet är från räddningsverket.
Så det skall stå varanan personbil varanan husbil som parkerar.Under dagtid fram till 22,00 var det vakter som kollade att det blev riktigt parkerat.
Tyvärr så var det många husbilar som kom senare så det blev struligt senare på kvällarna.
Vi har talat med dom ansvariga på Elmia om den frågan.

Toppen