• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Omnistor Thule reservdel

F

F.d. 50209

Guest
Vi har fått lite problem med vår markis. En Omnistor Thule som av "okänd" anledning kommit snett i kassetten och därför nedmonterats och varit på lite omsyning och omvårdnad hos en markismästare. Vad jag nu söker är de två plastdetaljer som ses på bilderna både den vänstra och högra. Där finns fyra "öron" varav ett på varje sida av "okänd" anledning gått sönder. Vet någon var vi kan få tag på sådana?? Vem tillverkar och kan ha reservdelar eller finns någon skrotad markis?? Röret är 70 mm i diameter. Jag har inte provat hos Kama utan lägger en fråga till er alla med stort kunnande. Vad "okänd" anledning betyder behöver vi inte gå in på. :twitcy:

Nu kanske bilderna kom med också ;)

Bilagor

• P1030829.JPG
    P1030829.JPG
    3,1 MB · Visningar: 21
  • P1030830.JPG
    P1030830.JPG
    2,9 MB · Visningar: 10
Toppen