• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Om en vecka händer det ........!

F

F.d. 25270

Guest
:mh:

Om en vecka bär det iväg till Göteborg, med tåg. Hela dagen ägnas åt medverkan i insp av populärt frågesportprogram, "Vem vet mest". På kvällen tåg till Mellerud där Anders från Husbilen.com väntar och skjutsar till hotellet.(Det kallar jag service)
Tisdagen ägnas åt leveransinstruktioner av vår Hymer van "Harry", därefter hemresa till Märsta. Detta är vår första husbil så ni fattar säkert hur det känns.
Mvh
Peter
alias Harry Hymer

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2024
Sv: Om en vecka händer det ........!

Hej!

Grattis till den nya bilen!

Vet hur det känns.......helt underbart:)

Skall du vara med och tävla i programmet?

Om, kanske du kan nämna när det sänds!

Ha det gott och lycka till!

F

F.d. 25270

Guest

Hej!

Grattis till den nya bilen!

Vet hur det känns.......helt underbart:)

Skall du vara med och tävla i programmet?

Om, kanske du kan nämna när det sänds!

Ha det gott och lycka till!

Hej schmid !
Tack för uppmuntrande tillrop. Åker man ut för tidigt ur tävlingen vill man nog inte meddela när det avsnittet sänds. /Harry Hymer
PS Lycka till med studion. Har själv viss musikbakgrund efter 40 års anställning som fagottist i Kungl Hovkapellet. DS

Senast redigerad av en moderator:

WillyPe

FD HBK Medlem
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
2029
Medlemskap
2023

Vi håller tummarna för dig i tävlingen och hoppas att du kommer ända fram till finalen. Och sedan ända till veckofinalen också.

H

hianders

Guest

Lycka till Peter (Harry Hymer)!!

Vår dotter var med i programmet 2008 på hösten men jag såg inte programmet sen. Jag var med och var barnvakt då mamma tävlade. Det gick åt en hel dag för inspelandet så var beredd på mycken väntan och omtagningar!! Jag var också med när hon tävlade i Postkodmiljonären 2005 och det är mycken väntan och omtagningar som man ju inte ser när programmen sedan sänds!

Som sagt: Lycka till och glöm inte att meddela datum för sändning oavsett resultat!!

fru hianders/Inger
:yes:

Toppen