• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

olycksdag

Valborg8

FD HBK Medlem
Kommun
Finland
HBK-Nr
650
Medlemskap
2022
:confused: Vi heter Hasse o Eva i dag hände det att min gubbe föll och gjorde illa foten,suttit på akuten i 6 timmar ,hälbenet var spräckt så han blev intagen o i morgon blir han opererad.Tänkte på dom andra Eva o Hasse i Sverige att vi sitter i samma sits,hoppas vi inte får nån fler olycka.Som tur är kan jag köra husbilen men vi gillar att dansa och det blir det säkert dåligt med en tid framöver.Hälsningar från ett dimmigt o grått Korsnäs Finland

F

F.d. 6238

Guest
Sv: olycksdag

Vilken Otur Ni har.:confused:

Men nu kan det bara bli bättre, hls Monica o Kurt

:music-icon: ;) :D

Birgitta & Uffe

HBK Medlem
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
367
Medlemskap
2026

Här har ni en olyckssyster. I Söndags när vi skulle åka hem från Lycksele marknad ramlade jag och skadade foten åkte till aukuten i Skellefteå behövde bara vara där i ca 2 tim då ingick både undersökning röntgen och gipsning. Så nu hoppar jag på kryckor men vi åker ut i morgon i alla fall.
Sköt om er
Birgitta o Uffe:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024

Krya på er ni olycksdrabbade stackare. Ni kan ju alltid luta er tillbaka i campingstolen med foten i högläge och bara ta det lugnt......

:wink: :wink: :wink:

Egil 84

HBK Medlem
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
84
Medlemskap
2026

Hej på Er Hasse o Eva i Korsnäs. Vi får hoppas att skadan läker fort och att Ni snart är på dansgolvet igen. Tur Eva att du kör husbilen, då blir man inte så ställd när olyckan är framme. Roligt att höra av husbilsklubbens medlemmar i Finland.
Många hälsningar från Gunilla ( född i Petalax) och Egil( född i Lappfjärd ).

:D :D :D :D :D

F

F.d. 15874

Guest

ja där ser man hur det kan gå!jag själv har brutit mitt finger på två ställen och det hände i söndags det med,jag höll på att städa ur husbilen grundligt,underfacken skulle skuras och bodels batteriet tog jag upp för att se så det var i bra skick och dels för att torka av det och lägga fett på polerna,allt väl sål ångt men sen så skullle det tillbaks och när jag sätter det i lådan så får jag mitt högra pekfinger i klämm trodde jag,och jag försökte att komma loss knak sa det i fingret,men jag trodde ju brara att jag klämmde det mellan batteriet och lådsidan,så jag fortsatte i två timmar till,men sen så var fingret lika tjockt som en falukorv och satan vad ont jag hade på kvällen,åkte till akuten och läkaren han fick sej ett gott skratt,tyvärr så kunnde dom inte röntga på natten så tillbaka på morgonen och jovisst av på 2 tällen.....och det sa läkaren redan på natten då jag fick en sådan skena och bandge som skall sitta i 3 veckor..........jättekul nu när vi skall åka i väg.

F

F.d. 6238

Guest

Det var tur att det inte hände på din FÖDELSEDAG.

Grattis från Monica o Kurt.:music-icon: :music-icon: :music-icon: :music-icon:
:D :D :D :D

Birgitta & Uffe

HBK Medlem
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
367
Medlemskap
2026

:music-icon: :music-icon: :music-icon: :music-icon:

Grattis på födelsedagen olycksbroder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu har vi "bara 2 veckor kvar med gipset" hoppas vi.

Birgitta o (Uffe 367)Ps det är bara jag som är gipsad

F

F.d. 15874

Guest

Tack för gartulationerna från er.....Tack Tack!!!det är lite svårt att skriva med en hand märker jag

Toppen