• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Olycka med HB

V-backen

FD HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021
Sv: Olycka med HB

Usch, det där ser hemskt och mycket allvarligt ut.
Hoppas verkligen att de inblandade klarar livhanken.
Ytterligare en påminnelse om att man aldrig kan vara riktigt säker i trafiken. En olycka inträffar så otroligt snabbt. Jag vet precis hur det är och blir efter att jag själv drabbades av allvarlig trafikolycka för några år sedan. Jag lider redan med dem som har blivit utsatta i den här trafikolyckan.
Hoppas att allt går bra.
V-backen

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Det är alltid beklagligt när en olycka sker men samtidigt efter helgens hemresa från fjällen så är det konstigt att det inte sker mera olyckor , minst 3 frontalkrockar var ytterst nära att ske som vi såg och samtliga som var orsaken hade skidboxar på taket ... Bråttom hem ??

F

F.d. 20998

Guest

Många kör tyvärr som om dom hade bråttom till sin egen begravning. Detta är bara en allmän reflektion och behöver inte betyda att någon gjorde så i det här fallet... Men man kan undra vad många stressar för och tar enorma risker för att vinna några serkunder här och där när ett liv kan förändras på bråkdelen av en sekund. Mina tankar går till dom inblandade.

V-backen

FD HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021

Helt otroligt att alla tycks ha klarat sig. Hoppas verkligen att allt reder upp sig utan bestående men.
Ännu ett bevis på att man måste vara ytterst försiktig på vägarna.
Allt kan hända.
V-backen :wink:

Toppen