• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

olika priser för Bordatlas 2011

husbilar

FD HBK Medlem
Kommun
Vingåker
HBK-Nr
5348
Medlemskap
2021
*Bordatlas kan beställas från www.adlibris.com, vilket jag gjorde, efter att ha läst om det via Husbilsklubben.se. Den kom några dagar efter beställningen tillsammans med en faktura, 203 kronor inkl. frakt.

*På bordatlasen finns ett pris som är € 21.90. Jag antar att det är det pris man får betala i Tyskland vid köp på bensinstation eller i butik.

*Via Husvagn o Camping (www.campingladje.se) kan man också beställa Bordatlas 2011,
"Fynda i vår shop" specialpris endast 310 kronor.

*I senaste Caravanbladet finns också möjlighet att beställa Bordatlas för 340 kronor.

Finns det fler prisuppgifter?

J

Jarn

Guest
Sv: olika priser för Bordatlas 2011

Hej, jag delar absolut din erfarenhet.
Jag köpte också förra året via Adlbris, det var billigare inkl. frakt än att köpa den i butik i Tyskland som jag alltid gjort tidigare.

Jag tycker det räcker med att köpa den vartannat år, så nu hoppar jag över detta året.

kjell2

HBK Medlem
Kommun
Härryda
HBK-Nr
23117
Medlemskap
2027

har köpt den via adlibris fick betala 226 kr mycket snabb leverans hel njöd

F

F.d. 4220

Guest

Köper man böcker i Sverige är det alltid bra att besöka Jämför priser på böcker och handla böcker till bästa pris! innan köp. Där hittar man oftast det billigaste priset bland de vanliga nätbutikerna!

Jag gillar också den sidan. Men jag brukar också titta på Adlibris och kulturbutik.se som också brukar vara väldigt billiga. Dessa finns inte med i bokfynds listningar. Antar att bokfynd.se inte får lika bra provision av dem...

//ST

Göte J

HBK Medlem
Kommun
Linköping
HBK-Nr
1230
Medlemskap
2025

Jag köpte också från Adlibris och nu var priset nere i 197:-. ??
Förklaringen måste väl vara att priset är knutet till Euro och kronan är stark just nu!
// Göte J

Senast ändrad:
F

F.d. 29787

Guest

Jag gjorde beställning idag,leverans före jul. Pris 197:- ink frakt.

Rune 829.

F

F.d. 3910

Guest

Hej!
Beställde vår idag på Bokus.
166 kr med Coop rabattkupong

Toppen