• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Olika klockor?

F

F.d. 2436

Guest
Hej!

Jag får olika tidsangivelser på ett och samma inlägg beroende på om jag går in på Husbilsklubben.se som gäst (dvs ej inloggad) eller inloggad. Det verkar som om gästen har kvar sommartiden eftersom det skiljer en timma.

Hälsningar
Bernt

F

F.d. 673

Guest
Sv: Olika klockor?

Vet ej vad som gäller här, men ofta finns en grundinställning i forumskalet (t.ex. phpBB) som t.ex. kan vara GMT. Användare anger sedan i sin profil vilken tidszon de är i och så visas den tiden när medlemmen loggar in. Fram till inloggning är det forumskalets inställning som gäller. Förmodligen kan forumadmin i det, nu när du påtalat det.

F

F.d. 3581

Guest

Men, Bäste Håkan....

Här startar en medlem en tråd om klockskillnader.......o så börjar du prata om Hjul.

Oj, oj hur skall detta sluta ??

Mvh
Dag:D :D :D :D ;) ;) :p :p

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 2549

Guest

Och vår bäste Hundvakt börjar att prata om slutet på denna tråd. Dessutom fyller jag på med annat ovidkommande prat
Hundvakten är en luring. Han tryckte inte in några glada gubbar i texten så att vi kunde vara säkra på att han var på skämthumör.

Seriösa hälsningar från farbror Claes.

;)

F

F.d. 3581

Guest

En hundvakt skämtar aldrig.....att vara hundvakt är en högst allvarlig syssla, och erbjuder ingen plats för skämt..........
ds

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Trodde ju KlockGunnar skulle fixa't men eftersom Bernt kom på "fusket" så försökte jag ju förvilla men Hjul för att slippa erkänna att vi "skitit i det blå skåpet".
Asawi insåg ju detta och tog till en lagom komplicerad förklaring för att dölja vårt tillkortakommande men nu är det väl lika bra att erkänna så man inte blir jagad av en massa hundar med tillhörande vakter.

VI (JAG) HADE STÄLLT VISNINGEN AV TIDEN FEL, KOMMER ATT GÖRA OM DET MED STÖRSTA SÄKERHET.
:yes: :yes: :yes:

F

F.d. 3581

Guest

Hej, Nisse...
Ja, det är en jävligt bra fråga för att citera en numera bortgången filmregissör..

Ibland undrar jag oxå vem som egentligen vaktar vem.
Hon på bilden - avataren, är en framfusig Irländsk Varghund som älskar att spana efter vägrånare eller andra suspecta individer.
I sin iver på spaningen så döljer hon ofta husses GPS så vi kan hamna helt åt skogen ibland - vilket hon älskar.
Natten till igår kände jag mig som en hundvakt mellan kl 00.00 - 04.00 då gasolen tog slut och kroppen sa definitivt nej till att gå ut mitt i natten o koppla om tub.

Skall försöka dressera vovven till att koppla om till annan tub.

Mvh
Dag
ps
nu har vi nog tappat tråden fullständigt - igen.
Å, andra sidan så måste väl detta vara ett fall för KlockGunnar... ??
ds
ds

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 2436

Guest

Jag tror inte att detta är något fall för KlockGunnar eftersom vi nu vet att felet berodde på att Håkan "skitit i det blå skåpet"! Förvånar mig att klockan gick överhuvudtaget efter det tilltaget!

:D

F

F.d. 4879

Guest

Det var nog ingen blå klocka med "kurbits" på från Mora med en pendel inuti, då hade det nog gått åt h-e..

Toppen