• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Olästa inlägg

F

F.d. 1370

Guest
Har under en tid observerat att under rubriken "Olästa inlägg" under min avartar, så stämmer inte antalet. Om det är angivet ex. 6 olästa, så visas endast 4. Var finns de som inte kommer upp?
Jag har kollat alla forum och PM, likväl saknas det oftast något/några.

How come?

Nils

J

Jarn

Guest
Sv: Olästa inlägg

Kan det inte vara så att i ett ämne kan det kommit mer än ett inlägg som du inte läst?
Jag uppfattar det så.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Rolandn har rett, på det meste hadde jeg over 1000 oläste innlegg i litt over 300 tråder. Antall tråder finner du først når du trykker på Oläste inlägg i den blå menylinjen, mens antall innlegg som ikke er lest står under avataren på første siden.

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Det finns också en bug i programvaran som gör att det ibland blir fel på räknaren under avataren. Detta korrigeras automatiskt efter någon timma men det kan visa att det finns inlägg olästa trots att inget kommer upp under olästa inlägg.

F

F.d. 1370

Guest

Tack Knut och Håkan,

Som Knut säger stämmer antalet i "blå panelen", men diffen är under avataren. Detta även om jag markerat alla forum som lästa.
Det är inget problem, utan det var mer av ren nyfikenhet varför skillnaden fanns.

Vi får leva med buggar även här.:)

Nils

Toppen