• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Olästa Inlägg

ÅLEG

HBK Medlem
Kommun
Åland
HBK-Nr
1583
Medlemskap
2024
:twitcy:
Jag läser & bläddrar intresserat i inläggen men ändå påstås det att jag f.n. har 451 olästa...
Vad göra?
Skall alla inlägg "kvitteras" ?
Hur gör man "rätt" ?
(de gottaste har jag ju insupit)
:swoon:
MVH / Hasse

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Olästa Inlägg

Under Snabblänkar i den blå raden ovan finns
Markera forum lästa.
Den använder man om man inte vill läsa igenom alla inlägg och nollställa Olästa Inlägg.
Tänk dock på att det inte går att ångra sig......

ÅLEG

HBK Medlem
Kommun
Åland
HBK-Nr
1583
Medlemskap
2024

Under Snabblänkar i den blå raden ovan finns
Markera forum lästa.
Den använder man om man inte vill läsa igenom alla inlägg och nollställa Olästa Inlägg.
Tänk dock på att det inte går att ångra sig......

"Ångra" Med ett (rätt) sökord kan väl ämnet (intresset) återupplivas hoppas jag - v.v. bekräfta.

MVH / Hasse

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Självfallet kan du gå in och läsa valfria ämnen även efter att du markerat dem som lästa. Antingen genom att söka på nyckelord med hjälp av sökfunktionen, genom att leta i ämneskategorierna eller genom att titta på senaste inlägg som finns på förstasidan.

I sökfunktionen kan du välja avancerad sökning och då finns stora möjligheter att söka på nyckelord, författare, datum mm eller kombinationer av dessa.

F

F.d. 50012

Guest

Om do klickar på Husbilsloggan eller Husbilsklubben.se i menyraden när du läst ett inlägg istället för att använda returpilen i Webläsaren så blir det inlägg som du läst markerat som läst av dig.
/Bertil HBK-556

Toppen