• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ocean Comfort 12V kylskåp

Lasselind

HBK Medlem
Inlägg
85
Kommun
Lund
HBK-Nr
30473
Medlemskap
2024
Är det någon i församlingen som har erfarenhet av Ocean Comfort 12V kylskåp. De säljs av SeaSea och Hjertmans, så borde kanske fråga i forum för sjöfolk istället :) Men i alla fall. Någon som har ett eller har koll på om dom är bra eller dåliga?


Lasse
 

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.581
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Nej tyvärr, men ville bara visa en länk till en firma i Norrköping som har lite allt möjligt/rätt mycket med solceller, laddning och även kylskåp.
Firman har funnits rätt länge och verkar seriös.
(Ja, jag bor i Norrköping men har inget alls med firman eller ägare att göra, mer än jag har handlat solpaneler där några gånger för ca. tio år sedan, och hänvisar dit ibland för där finns mycket godsaker.)

Kylskåpet som benämns 90 Liter har mått som stämmer rätt bra med de lite äldre underbänkskåpen.
Klicka på Kyl & frys och leta reda på kylen med 90 L.......eller någon annan.

Startsida : Solar Lab Sweden

M.v.h. JANKRO.
 

Lasselind

HBK Medlem
Inlägg
85
Kommun
Lund
HBK-Nr
30473
Medlemskap
2024
Tack Jankro. Dom känner jag till. Jag har köpt en liten 12V kaffekokare av dom som fungerar utmärkt. :)
 
Toppen