• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

OBS! Viktigt!

Rolf och Monica

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Är det någon mer än vi som fått erbjudande från Assistansbolaget? Obs. att det i det finstilta står att det bara gäller personbilar upp till 3000 kg.

F

F.d. 14324

Guest

Linder

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
8937
Medlemskap
2025
Sv: OBS! Viktigt!

Personbilar ja, men om du läser det finstilta för Husbilar så gäller upp till 10ton. Assistansbolaget är lika med Gjensidige Forsikring ASA Norge, ett av Nordens största sakförsäkringsbolag.

Rolf och Monica

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025

Konstig!

Mitt mejl till Assistansbolaget:
Hur kan ni skicka ut detta till mig, har ni ingen koll ?

Jag har en husbil med vikt 4500 kg, och då kan jag inte teckna denna försäkring

SE3007885 enl. det finstilta på baksidan punkt 2

Deras svar till mej:

Hej Rolf,

Tack för ditt mail. All vår information kommer från Transportstyrelsen men bearbetas sedan utav vår informationsleverantör. I detta skede kläs uppgifter om ägare etc. på. I detta led vet vi att det tyvärr blir fel vid några tillfällen vilket sannolikt skett i ditt fall.

Hoppas inte detta har ställt till det för mycket för dig och vi beklagar missförståndet.

Vänliga hälsningar,

Namnet har raderats

---------------------------------------------------------------------

Assistansbolaget, kundservice

Senast redigerad av en moderator:

KarinochTommy

HBK Medlem
Kommun
Osby
HBK-Nr
6520
Medlemskap
2025

Vi fick det också. Det räcker att läsa vad som ingår. Allt ingår i Husbilsklubbens försäkring i Folksam

Toppen