Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ja och mycket praktiskt. Fästs i markis skenan. Väger bara 18 kg. Skönt att ha när man stannar på ett ställe några dagar. Desssutom billigt 3990:-.Snyggt!
Har nu testat vårat nya Husbilstält. Fullt nöjda.
Hittade det på www.taltvarlden.nu Hammarö. Dom var jättebra att prata med. Vi var ju för tillfället på västkusten men det var inga problem att få det skickat till min mamma i Falkenberg. Mycket trevligt bemötande fick vi.ser väldigt fint ut, var har du köpt det?
Ja Markkappa medföljer samt väska.Finns det någon kappa som man hänger under bilen så man slipper drag?
Som på husvagnar.
Går både att sätta i tält skenan och även i markisen. Vi vevar ut markisen en bit sen trär vi i tältet och sen vevas markisen in igen. Det finns 2 olika "kuddlister" så att det passar både tält skenan och eller markis skenan.Måste man ha en tältskena att sätta den i?
Ja alla utom dom som ligger i en "påse".Funkar till alla markis märken ?