• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

NYTT: Företagsforum

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Vi som varit med på hemsidan ett tag minns att det fanns annonser från ett par företag inom husbilsbranchen. Detta gav klubben lite intäkter men innebar också att vi riskerade att bli betraktade som ekonomisk förening av Skattemyndigheten. Detta innebär vissa nackdelar och därför är annonserna borttagna.

Samtidigt får vi förfrågan av och till från näringsidkare inom camping-, husbils- och tillbehörsbrancher att få komma in på vår hemsida och tala för sina varor och tjänster.

Vi har därför just sjösatt ett nytt forum, Företagsforum, som ligger under rubriken HBK Forum. Här kommer intresserade företag att få egna utrymmen där de kan presentera sina produkter, föra dialog med oss konsumenter och förhoppningsvis komma med bra erbjudanden.

Ni hittar det nya forumet här: Husbilsklubben.se - FRITID PÅ HJUL -, eller i högerspalten under "HBK Forum"

Jag ser att dett med Företagsforum är en uppskattad funktion av alla Tack att dömma. Jag vidarebefodrar härmed alla tack till Håkan som är den som genomfört detta tillsammans med de övriga programexperterna. Jag har bara fått äran att meddela funktionen.

Senast ändrad:

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: NYTT: Företagsforum

Forumets regler har därför kompletterats med (fetstil);

"Det är inte tillåtet med reklam eller egna företagsnamn i användarnamn eller signaturer, ej heller direktreklam i våra Forum. Undantaget är "Företagsforum", där företag som erbjuder rabatter eller hjälp och har egna forum för att marknadsföra och ge råd runt sina produkter till HBK Medlemmar."

Toppen