• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nykalibrerad våg - besviken ändå..

F

F.d. 8325

Guest
Sv: Nykalibrerad våg - besviken ändå..

Jag beklagar att även du har problem med vågen...men i din modell så räknas det väll i BMI och där tjänstevikten begränsas av livremmens fabriksgjorda yttre hål.
:yes:mvh Stig

F

F.d. 25270

Guest

Jag beklagar att även du har problem med vågen...men i din modell så räknas det väll i BMI och där tjänstevikten begränsas av livremmens fabriksgjorda yttre hål.
:yes:mvh Stig

Kan avslöja att nålen rört sig åt vänster så tjänstevikten har begränsats av livremmens handgjorda inre hål.
Hälsningar
Harry Hymer

F

F.d. 25270

Guest

Om du är 2.15 m lång så är det en helt ok vikt!

Tack för dina uppmuntrande ord. I stället för att kalla mig något för tjock så kan jag kalla mig något för kort.
Tacksamma hälsningar
Harry Hymer :mat::D

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 6102

Guest

riktiga män väger över 100kg själv väger man 110!!!

L

Lotta och Jan

Guest

Dock är det så att möjligheten att påverka sin längd är betydligt mindre än att påverka sin vikt.

F

F.d. 29841

Guest

Hej du
Du får inte lasta mycket i HB:du.

För 4 årsedan var jag i din viktklass,men nu kring 75 kg.Går 7 km /Dag.

Sälj din elcykeln och börja gå.

/Vidhem

F

F.d. 25270

Guest

Hej du
Du får inte lasta mycket i HB:du.

För 4 årsedan var jag i din viktklass,men nu kring 75 kg.Går 7 km /Dag.

Sälj din elcykeln och börja gå.

/Vidhem

Obs, bilden är tagen fullt påklädd då jag förstått att nakenfoto inte ses med blida ögon här på forumet. Nakenvikten är 111, för ett år sedan var den 118. Har ingen elcykel, vad tycker du då jag ska sälja ?
Hälsn
Harry Hymer :D

PS Tjänstevikten på min HB ligger på strax över 2900 kg så jag kan lasta nästan 600 kg. DS

T

Teddi

Guest

sälj ingenting harry,,ät gött o drick desamma,livet går fort,,håll kollen på blotrycket bara,,,,ja ska träffa vidhem den nionde maj,e skyldi han en pilsner,,
ja ska kolla hur stor han e,,e han större än mej(115) så får han ingen öl då får du den istället:D,,

F

F.d. 25270

Guest

sälj ingenting harry,,ät gött o drick desamma,livet går fort,,håll kollen på blotrycket bara,,,,ja ska träffa vidhem den nionde maj,e skyldi han en pilsner,,
ja ska kolla hur stor han e,,e han större än mej(115) så får han ingen öl då får du den istället:D,,

Jo jag tackar jag !!
Hälsn / Harry Hymer :msn_beer::msn_beer::msn_beer:

Toppen