• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nyinköpt husbil

F

F.d. 53358

Guest
Hej alla vänner! Hösten 12 letade vi efter en husbil, efter att i många år åkt runt med en pickupp och camper. Vi blev intresserade av en HB i Uddevalla, men tyvärr var det ett aldeles för litet garage. Vi letade vidare och fann en Sunlight T69 i Oxelösund, som vi tyckte skulle passa. Det var ett stort garage.
Nu fick vi problem, min fru fick canser och väldigt svårt att gå, hon som i alla tider sprungit runt och rastat våra hundar och varit väldigt sportig. Vi fick stor hjälp av kommunen, en trapphiss till andra våningen i vår villa och en permobil så hon kunde förflytta sig själv utomhus.
Vi hade en väldig tur som köpte en HB med stort garage, för permobilen får plats.
Så fort vädret tillåter så ger vi oss ut på vår första resa med HB.n
Ut och ha roligt, man vet aldrig när det vänder.
Uno Ivarsson

F

F.d. 53320

Guest
Sv: Nyinköpt husbil

hoppas på en fin vår o sommar så ni kan nyttja husbilen. lycka till .

Senast redigerad av en moderator:
Toppen