• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nygjort land i trädgården

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Ja i morgon kan jag nog inte röra mig har öst ut ca 600 kg bark runt min nya "blomkruka" den är ej färdig än skall planteras uppepå inuti ngt fint. men vädret får bli ngt bättre först. Nu satte jag i penseer men det skall i annat. Locket som blev över när vi gjorde blomlådan blev som en totempåle med hål i som jag tänkte ha jordgubbar i. Den stor mot väggen är ca 170 hög lägger in en bild på den i morgon. Plåten runt allt är från det gamla sågverket som en gång låg här. Sågblad med tänderna i jorden.
Nu har det åskat o regnat ngt kopiöst här. På segelflygfältet gick strömmen 3 ggr och det kändes i golvet 1 gång sa Gustav tack för att jag var hemma då.

DSCF6028.JPG

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Nygjort land i trädgården

Oj oj vad du har jobbat .Så blev det ju jättefint också. Vi kommer ner och tittar på det snart det lovar jag. Ta det nu lugnt och vila kroppen. Det gör jag efter att ha vårstädat hela huset. Trädgården får vänta tills värmen kommer.
Kram Gunilla

F

F.d. 2692

Guest

Snyggt jobbat.

Katterna blir nog mest glada....:twitcy:

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Grannen blir nog mest glad då katterna river i deras land, kanske byter nu. Men det struntar jag faktiskt i. Det är djurens naturliga beteende.:twitcy:

Toppen