• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

nygammalmedlem

F

F.d. 6238

Guest
hej när jag nu har fått en egen data så tänkte jag att det är inte bara min man som skall skriva i klubben, hälsar Monica

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Sv: nygammalmedlem

Hej Monica
så kul. Så kände jag med när jag köpte min egen dator. Det var därför jag tyckte att vi behövde "Damernas". Så mycket välkommen ska du vara och skriv precis vad du känner för! Även under andra trådrar så klart. Här har vi det mysigt och trivs med varandra!
Eva HBK 9

Lasse-125

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024

:spinny: Hej! Monica!
Va trevligt! Hoppas att ja har rätt om ja tror att Du är Monica B.i så fall får Du hälsa
Kurt så gott från ett vintrigt och soligt Nyköping.Eva förlåt men nog får väl nån
gammal gubbe hälsa på hos Damerna ibland?? Å hälsning till Hasse åxå!
Vi har redan börjat längta till påsk hoppas att vi ses då!
Hälsningar SivoLasse.:spinny:

F

F.d. 50004

Guest

:p Hej Monica
Jag är i samma sits som du, nubliven medlem, ny dator, bredband det är roligt att besvara insändare/ lena

F

F.d. 11858

Guest

Tjena Monica.
Samma här, det här med egen dator är välinvesterad hobby för mig.Är även ny medlem sedan någon vecka, och till HBK-sidorna går jag nästan varje kväll och kollar läget. Blir bara meroch mer sugen på att ge sig ut med husbilen....MVH Anneli

Toppen