• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nybörjare

F

F.d. 25747

Guest
Hej alla trevliga husbilsåkare.
Vi har precis börjat vårt liv med att åka runt i husbil.
Jag och min man vill gärna ha lite goa tips & råd om vårt vackra sverige.
Och att även få träffa lite nya vänner.
Mvh
Från två 57- or
Med en Weinsberg

Lovisa

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025
Sv: Nybörjare

Hej och välkommen till husbilsklubben....

Det finns massor av fina platser att står med husbil i vårt vackra land....de är så många att det blir helt omöjligt att räkna upp :) Det finns dock en sektion på forumet med massor av information om olika platser men den får man tillgång till först som betalade medlem... Du kanske inte har bestämt dig ännu men jag kan garantera att den pengen medlemsavgiften utgör ger utdelning direkt i form av massor av information ..

Hälsningar
Lovisa

Y

Yjons

Guest

Gå t ex in på tidningen Husvagn & Campings hemsida, klicka på resa och upptäck hur många fantastiska möjligheter vi med husbil har. Samma möjligheter bjuder tidningen Husbil & Husvagn. Lycka till!!

F

F.d. 8562

Guest

Jag håller med efter en kort tid som medlem, klubben är absolut värd slantarna och här finns mycken nyttig info om allt som rör husbilslivet, lite svårt att hitta i början men det är ett nöje att bara botanisera.
Med vänlig hälsning Sören

Anette o Steve

HBK Medlem
Kommun
MJÖLBY
HBK-Nr
9117
Medlemskap
2025

Runt hela Vättern finns fantastiska platser. Kan rekommendera Östgötasidan med Motala, Vadstena, Naturum vid Tåkern, Omberg m.m.

elegance

FD HBK Medlem
Kommun
Bräcke
HBK-Nr
14404
Medlemskap
2023

Husbil är i särklass bästa sättet att semestra tycker jag/vi man har det mesta med sig och inga problem med jycken heller , att spontant stanna till vid en vacker plats och fika i lugn och ro är helt oslagbart. Vi rände förr i tid o otid till alla möjliga platser med charterflyg men det drar inte det minsta nu för tiden har man sett en semesterö har man nog sett de flesta :) :) samma sol samma strand och den eviga frågan vilken krog ska vi äta på ikväll olivoljan står en upp i halsen till slut :):):) nu kan man stanna vid en vacker insjö och laga/grilla en supergod middag utan stress o jäkt :):):)

F

F.d. 8562

Guest

Hej och så bra skrivet men jag skulle inte ha velat vara utan upplevelsen av bl a dom grekiska öarna, dom är så fina och ger ju en bra jämförelse med mycket annat, vårt vackra land med flera.
Med vänlig hälsning Sören

F

F.d. 53005

Guest

Litet tips!
Nästa vecka åker vi till Hornborgasjön o tittar o lyssnar på tranorna; alltid lika fasinerande, nu över 16.000 tranor.

Lycka till med resandet!
Barbro från södra länsdelen.

Toppen