• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nybörjare

F

F.d. 55666

Guest
Hej!
Är ny i husbilsklubben och nybliven ägare till en Pössl roadcruiser.

Vill tacka er som håller i klubbens hemsida och er medlemmar som bidrar med så mycket kunskap och inspiration. Jag har redan haft mycket stor nytta av tips och råd.

Ha det gott!

Anders

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027
Sv: Nybörjare

Välkommen till en härlig klubb! Är själv ganska grön och har lärt mej massor här, bästa investeringen någonsin att gå med i HBK!!!

Maja

HBK Medlem
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2025

Välkommen Plåtisanders!
Sök information på forumet, läs reseskildringar och anmäl till någon lämplig träff så kommer ditt husbilsliv att bli ännu rikare!
För oss med plåtisar kan man också rekommendera Kastenwagen Forum så får du träna tyska språket också!:)

F

F.d. 55666

Guest

Tackar för välkomnandet och tipset. Min tyska är sådär men man kan ju använda google översätt.
Ha det gott!
Anders

F

F.d. 955

Guest

Hej Plåtisanders!

Så trevligt val av husbil! Var har du införskaffat denna? Jag går och kikar efter begagnade Pössl och La Strada... :confused:

Hälsningar
Berit Elisa-Beth

J

Johank

Guest

Fler husbilar i Kristianstad!

Vi finns i Nosaby och styr på söndag kosan mot Italien och Gardasjön!
:yes:

Toppen