• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nybörjare

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Hej efter 21 år med husvagn som långliggare har vi nu köpt husbil.
Undrar om det finns någon mer medlem som har en Burstner A630-91.
Skulle vara intressant att veta vad ni tycker om den.
Nästa vecka får vi hem våran och då blir det till att lära sig mycket nytt.
Man ser med spänning fram emot ett rörligt campingliv och kanske få
många nya vänner:wub:

Senast ändrad:
F

F.d. 16416

Guest
Sv: Nybörjare

Önskar bara lycka till...tror ni kommer att gilla livet med motor i husvagnen!!

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
OJ vilket roligt forum

Vi kommer snart att både vara husbilsägare och fullvärdiga medlemmar i HBK.
Det är ju toppen allt man kan lära sig och samtala om på dessa sidor.
Har svårt att slita mej härifrån vill ju läsa alla inlägg. Men det är väl bäst att sova
lite också :mad: men det kommer ju en ny dag imorgon :yes:hej då

Senast ändrad:
F

F.d. 16416

Guest

Vi började nog som flertalet här med husvagn..fina år verkligen..men med åldern tror jag nu vi funnit vårt alternativ för frihet och rörlighet. Bara åter hoppas ni känner som vi. Välkomna hit.

F

F.d. 297

Guest

Lycka till med Eran nya husbil. Hoppas Ni kommer tycka som vi att det är en frihet att kunna komma iväg lätt och smidigt. Vi har våran andra husbil nu på två år och vi känner en otrolig frihet emot att ha husvagn som vi har haft många år. Men vi har sagt aldrig mer husvagn det är förbi för oss.

Anita o Risto i Täby

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Ja vi har också tröttnat på att ligga still med husvagnen vi har ju varit långliggare på samma plats i 21 år. Själv var jag inne på att sluta med campinglivet helt och hållet men min man är inte klar med att campa så vi kompromissade och köpte husbil. Efter att varit ute på HBK sidor och läst alla trevliga inlägg så är jag nu helt såld på husbilscamping trots att vi ännu inte fått hem bilen (på torsdag får vi den)hoppas att allt blir så bra som vi tror.

Rolf o Gunilla Vadstena

Toppen