• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nybörjare

F

F.d. 25058

Guest
Hej alla
Jag, Curt och min sambo Li är relativt nya husbilsåkare, köpte vår första husbil våren 2006, Kabe Travelmaster 02:a som vi sommaren 2006 åkte run t i Europa med, dock med vissa bekymmer (hjullagerhaveri), och i sommaras blev det en ny bil och ny tur ut i Europa.

Intressant site, det känns tryggt att att få kunna ta del av så mycken samlad erfarenhet, som uppenbarligen finns hos alla i forumet.
Mvh från Brynäsfan
PS: Vi läser elit serientabellen upp och ner nu mer... :wink:

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Sv: Nybörjare

Hej
Jag har flyttat från Ljusne till Borås men mitt hjärta finns kvar hos Brynäs. Här finns en supporterklubb så jag behöver inte känna mig ensam.
Och välkommen.

Bilagor

• 100_1198.JPG
    100_1198.JPG
    255,9 KB · Visningar: 3
  • 100_1199.JPG
    100_1199.JPG
    293,3 KB · Visningar: 2

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Brynasfan;

Visst finns det mycket att läsa o lära på denna sida.Men jag behöver ej läsa
tabellen upp och ner!:twitcy:

Senast ändrad:
F

F.d. 6238

Guest

1126, jag läser att detta är ditt första inlägg. Jag ber att få gratulera till detta och passar samtidigt på att hälsa Dig VÄLKOMMEN till Klubben.

Det var bra att just Du blev medlem i denna eminenta klubb eftersom Du är så viktig för att klubben skall utvecklas i rätt riktning.

Alla är Vi nybörjare i början men med det så har Vi en fördel och det är att vi kan ta till oss det som dom gamla "rävarna" redan vet.

Hoppas att Du skall trivas i klubben och vi ser fram emot att träffa Dig i Cyber eller mycket bättre i "verkligheten"

HÄLSNINGAR FRÅN GÖTEBORG.

(Världens bästa lag på skridskor är FRÖLUNDA.)
:confused: :twitcy: :twitcy: :twitcy: :twitcy:

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Antar att det är Hasse som skriver,vad har Eva gett dig för mat idag? Är det taggtråd eller.:) Hon brukar ju alltid laga till ngt gott.;) HEJA HV

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

RAGGE
Taggtråden var slut.Vad det blir till mat idag vet jag ännu inte.
Det blir inte Gädda för dom är kvar i sjön:mcride: :mcride:

F

F.d. 6238

Guest

Till Hasse: Om du lyssnar på vad Susanne säger så har Du svaret.

Till Susanne: HV är just NU det bästa laget. Men det BÄSTA LAGET är det jag skrev i mitt andra inlägg.

GOTT MOS PÅ ER.

Hls Från en person som bor och lever i Västra Frölunda.

:twitcy: :twitcy: :twitcy: :twitcy: :twitcy: :twitcy: :twitcy: :twitcy: :twitcy: :twitcy: :twitcy: :twitcy: :twitcy: :twitcy: :twitcy:

Toppen