• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nya trender för plåtisar på Elmia

berkri

HBK Medlem
Kommun
Sala
HBK-Nr
14555
Medlemskap
2028
Hej gamle vän !
Låter som tankeläsning för det du pratar om har vi fullbordat genom att beställa en Adria Supreme SLB, 640 med dieselvärme, kompressorkyl, lithiumbatteri 230 W solcell och ännu bättre dusch än Pössl!
Kommer i maj!

bengtic

HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
39269
Medlemskap
2024
Ja det är ju det man ska ha då kan man klara sej bra utan att ta in på camping, hoppas det är ett stort batteri kylen värmaren och allt det andra ska ju fungera ett tag utan sol och körning.

Leif Eng

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
35349
Medlemskap
2024
Hej gamle vän !
Låter som tankeläsning för det du pratar om har vi fullbordat genom att beställa en Adria Supreme SLB, 640 med dieselvärme, kompressorkyl, lithiumbatteri 230 W solcell och ännu bättre dusch än Pössl!
Kommer i maj!
Hej
Vi har detta du skriver i vår Pilote V630J , går i praktiken inget gasol, dieseln tar inte slut, batterierna räcker ca 6dar vid fricamping om det inte är så mycket sol, Är det sol är batterierna alltid fulladdade

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2024
Det har alltså inte hänt nåt revolutionerande sen jag köpte plåtis för 15 år sen. Då kan jag lika bra ha kvar min nuvarande några år till.
Det som hänt senare år är väl allt fler småbilar som behöver hasaskita i stället för Dometic.

Toyota

HBK Medlem
Kommun
Osby
HBK-Nr
39286
Medlemskap
2025

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2024
Herregud, vet du inte det?
Hasa-skita! O det är inte bra enligt vetenskapen.

Född norrlänning, men har aldrig hört uttrycket tidigare.

Lärt mig något nytt även denna dag – och det är väl det som livet går ut på.

Pålle

håkansson2

HBK Medlem
Kommun
Kinna
HBK-Nr
21121
Medlemskap
2024
Såg en kort plåtis hos Codat i Fritsla nyligen. Den hade hel vägg mot hytten där man placerat köksavdelningen. På vänstersidan fanns en liten matplats och längst bak en tvärbyggd dubbelsäng. Under sängen fanns ett ganska stort lastutrymme där det stod en kartong med en Porta potti i. Var väl i stort sett vad som fanns men kort var den.

Helena & Lasse

HBK Medlem
Kommun
Botkyrka
HBK-Nr
34637
Medlemskap
2025
Såg en kort plåtis hos Codat i Fritsla nyligen. Den hade hel vägg mot hytten där man placerat köksavdelningen. På vänstersidan fanns en liten matplats och längst bak en tvärbyggd dubbelsäng. Under sängen fanns ett ganska stort lastutrymme där det stod en kartong med en Porta potti i. Var väl i stort sett vad som fanns men kort var den.
Kan det vara något liknande .

Weinsberg CaraLife 630 LQ​

håkansson2

HBK Medlem
Kommun
Kinna
HBK-Nr
21121
Medlemskap
2024
Kan det vara något liknande .

Weinsberg CaraLife 630 LQ​

En sådan var det nog. Tittade inte så noga då det inte var aktuellt men konstaterade att de hade tänkt till och försökte få till något som inte följde gamla spår.

Toppen