• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nya skyltar på A6

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Igår när jag var uppe på A6 så tror jag det hade kommit upp nya skyltar.
Parkering av husvagnar o husbilar hänvisade dom upp mot parkeringsdäcket bakom coop.
Skall ta med kameran nästa gång jag åker upp ev i helgen,om det nu är det p däcket så står det alltid tomt, men kanske inte nu längre./susanne

F

F.d. 9803

Guest
Sv: Nya skyltar på A6

Det har suttit skyltar som hänvisar husbil och husvagn till P-däcket vid Coop de senaste två åren men det är inte många som följer dessa skyltar så det brukar vara väldigt gott om plats på P-däcket. När jag tar husbilen till A6 (det händer fast jag bor i Jönköping) så brukar jag ha hela P-däcket för mej själv. /Anders

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Dessa har inte jag sett innan,men det första man är blind på är väl ögonen.
Ja jag är halvblind men inget att skylla på./susanne

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023

Även i det hemvanda och gamla, finns det mycket nytt att upptäcka. Det är väl ett gott betyg att du inte har fastnat så i gamla vanor, att du har förlorat den förmågan?
Calle

F

F.d. 9803

Guest

Hej Susanne

Idag har jag sett skyltarna också! Du har helt rätt det är nya skyltar! Dom har bytt ut de gamla och satt upp betydligt tydligare och fler skyltar. Får se om det blir lite trängre på COOP parkeringen i fortsättningen. /Anders

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Jag trodde de skulle stå på P däcket har ej kollat vad skyltarna går ngn stans.
Coops parkering är ju rätt så full utan h.b!/susanne

Toppen