• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nya skåp och lådor

F

F.d. 14405

Guest
Vill ni snygga till, om era luckor och dörrar är slitna. Köp film, finns i olika färger, vi gjorde det med vår, blev som ny, super snyggt och lätt att hålla rent.
:spinny:Christiné U
 

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Inlägg
3.568
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023
Sv: Nya skåp och lådor

Lägg gärna in lite bilder så vi får se hur det blev.
Calle
 
F

F.d. 5970

Guest
Sv: Nya skåp och lådor

Vill ni snygga till, om era luckor och dörrar är slitna. Köp film, finns i olika färger, vi gjorde det med vår, blev som ny, super snyggt och lätt att hålla rent.
:spinny:Christiné U

Var köpte du filmen och vad kostade den undrar jag? Har slitna luckor och är sugen på att fräscha upp.
 
F

F.d. 14405

Guest
Sv: Nya skåp och lådor

Hej!
Filmen föper jag på en dekalfirma, som gör dekaler till billar och övrigt, kostar ca.150kr m.
Det är värt varenda öre, lätt att sätta på, och bli bara så kanon snyggt, tröttnar man på färgen, så byter man lätt till nästa år, om man vill göra förändringar. Och det vill man ju varje vår när man skall börja göra ordning husbilen. I allafall gör jag det.

Den blir som ny! Super lätt och snyggt.
Ha de gott
Christiné
:yes:
 
Toppen