• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nya medlemmar

F

F.d. 25457

Guest
Vi är nya på forumet o man gör ju inte alltid rätt i början. Användarnamnet blev bara Lille-Mor. Skulle gärna vilja att det var Lille-Mor & Anders. Hur fixar man
det ???:confused:

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Nya medlemmar

Först vill jag säga hjätligt välkomna i en fantastisk gemenskap. Webbarna kommer att fixa till det nya namnet så fort dom ser ert inlägg är jag ganska säker på.
Glad påsk
MVH Gunilla

F

F.d. 25457

Guest

Tack, verkar vara en trevlig klubb !!! Alla är så hjälpsamma och trevliga, man får svar på sina frågor och funderingar. Vi är inte bara nya på forumet utan nya
husbilsägare också, så vi har massa frågor.....:music-icon:

LarsoEwa

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
7837
Medlemskap
2025

Hej!
Vi var nya förra sommaren och stötte genast på en del problem, främst vad gällde elförsörjningen.
Vi fick jättebra svar, t.o.m på telefon och allt ordnade sig.
Tänk vilken bra klubb!:)

F

F.d. 6102

Guest

verkar vara en kanon klubb det lilla jag hunnit vara med..trevligt folk som har hjälpt mig mycket i val av husbil mm.

F

F.d. 25457

Guest

Tack snälla :)
Alla verkar vara så hjälpsamma o snabba att svara !!!

Toppen