• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nya medlemmar

F

F.d. 29964

Guest
Hej
Kanske skulle presentera oss här på forumet
Vi är nu nya HBK medlemmar Vi heter Ulla & Kjell och bor i Hyltebruk en liten ort 5 mil Nordöst om Halmstad.
Vi hade tidigare en Dethleff 91 men har ny bytat till en Adria 650 PS -07 och är ganska nöjda med denna husbil för våra behov. Våra intressen förutom husbilen är våra hundar av rasen Shih Tzu som vi föder upp och vi tillbringar mycket tid på utställningar där vi åker då iväg med vår husbil så vi har sett en hel del av södra och mellersta Sverige även lite av den norra delen. Har varit passiv medlem här ett tag och suttit och läst en hel del om vad ni skriver men beslutade oss nu för att bli HBK melemmar för jag tycker ni verkar till att vara väldigt trevliga och hjälpsamma mot varandra här inne. Många är dessutom väldigt aktiva på forumet. Hoppas även vi ska kunna bidra med något fast vi inte är så erfarna som ni tycks vara.
Fråga gärna om ni undrar något
Ulla & Kjell:yes:

KuMaNi

HBK Medlem
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
50
Medlemskap
2029
Sv: Nya medlemmar

Välkomna till Sveriges mysigaste kubb för oss som åker husbil. Som ni säkert upptäckt finns här en oändlig skatt av information om husbilar av olika märken.
Hjärtligt välkomna in i gemenskapen.

Senast ändrad:

Lovisa

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025

Välkomna hit!

Vi är också en del på utställningar med vår pudel, plus att vi jobbar på hundutställningarna ibland

Bor också i halmstad, så vi kanske tom har stött på varandra i myllret av folk :)

Hälsningar
Lovisa & Runar

F

F.d. 29964

Guest

Välkomna hit!

Vi är också en del på utställningar med vår pudel, plus att vi jobbar på hundutställningarna ibland

Bor också i halmstad, så vi kanske tom har stött på varandra i myllret av folk :)

Hälsningar
Lovisa & Runar

Det har vi säkert gjort vi brukar hjälpa till på Hallnds kennelklubb i Tvååker när dom har sin utställning

F

F.d. 50036

Guest

Hej o välkommna...

Alla har vi varit med om något problem stort eller litet och det är det som är erfarenheten vi delar med varandra. Det som är så kul med forumet är att oavsett tid och ämne så tar det oftast bara sekunder innan första visning och ofta så får man de svar man behöver nästan lika fort.

"Kabe är bäst" -tråden är ju ett annat exempel på kamratligt gnabb, ibland blir ju tonen rått rufflig men det är nog bara att vi har olika nivå på vårat "tjöt".

Än en gång välkommna från Torbjörn som åker riktig husbil det vill säga alkovbil (Bürstner Argos), drömmer om en riktig jenkare med alkov. :rolleyes:

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025

Hej Ulla & Kjell.

Välkomna till HBK. Det är kul och nytigt att få in friska tankar och ideér. Berätta gärna lite om Shih Tzu! Vi är f n utan hund men när pensionen kommer inom kort ska vi ha jycke igen och ser på olika alternativ.

Krister N

F

F.d. 29964

Guest

Hej Ulla & Kjell.

Välkomna till HBK. Det är kul och nytigt att få in friska tankar och ideér. Berätta gärna lite om Shih Tzu! Vi är f n utan hund men när pensionen kommer inom kort ska vi ha jycke igen och ser på olika alternativ.

Krister N

Shih Tzu är en liten ras som kommer ursprungligen från Tibet. Mycket trevlig ras vänlig och allert men kan även vara väldigt passiv om det krävs. Den har en lång päls som räcker ner till marken men är lika trevlig som nedklippt . Nosen är kort långa hängandes öron...När jag har lärt mig hur man lägger in bilder så ska jag lägga in en bild på rasen så ni kan se. Vi håller ju på med utställning och då kan man inte klippa i pälsen, Men i aveln har vi även dom som vi klippt ner och då är dom jättesöta.

F

F.d. 29964

Guest

Tack alla för välkommande ni verkar helt underbara här inne....:wub:

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024

Mycket välkomna till klubben!

Nej, vi har ju ingen Adria, men vi har något mycket, mycket bättre.... världens snyggaste, smartaste, lataste och goaste Shih Tzu! Vilken underbar hundras, den bästa!

.... och jag vet hur man lägger in bilder och nu får ni se en riktigt snygg hund.... ;)

Bilagor

• Vackrast.jpg
    Vackrast.jpg
    13,1 KB · Visningar: 234
  • 046.JPG
    046.JPG
    885,9 KB · Visningar: 1
  • flisan.jpg
    flisan.jpg
    28,5 KB · Visningar: 234
  • DSC_0121.JPG
    DSC_0121.JPG