• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nya medlemmar

V

vifferman

Guest
Hejsan alla!
Nu har vi blivit medlemmar i denna eminenta klubb. Efter mycket läsande i olika forum, så har man fått många tips och trix eftersom vi har precis köpt en alkovbil. Modell Knaus 595 årsmodell 1999, som jag hoppas vi får många trevliga stunder med.
Med vänliga hälsningar från
Micke & Yvonne

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Sv: Nya medlemmar

Grattis till nya husbilen och ni kommer garanterat få många fina stunder med den och även här på forumet samt många nya vänner :) .

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Välkomna !
Säkert kommer ni att få många fina resor med er bil. Själva har vi också en alkovbil Eura Mobil Sport 665 1997 och den har gett oss en stor frihet.
Vi har också fått många nya vänner här i klubben samt goda råd från mer erfarna husbilsåkare. Hoppas vi ses på vägarna. Samt att ni ska trivas i HBK.
MVH Gunilla & Rolf
:msn_thumbup::bye::msn_sun::bye:

Senast ändrad:

janne A

HBK Medlem
Kommun
Orust
HBK-Nr
4160
Medlemskap
2025

Välkomna ... både till klubben och husbilslivet. Det finns (nästan) inget bättre...

//Janne

F

F.d. 50097

Guest

Grattis till nya bilen och välkomna! Vi har också en alkovbil som vi trivs väldigt bra med! Ni kommer säkert få många fina turer med er!

Helena & Peter
www.freedomtravel.se

Toppen