F
F.d. 6677
Guest
Hej
Vi är nya medlemmar här på Husbilsklubben.se. Än har vi ingen husbil, men kommer att köpa så snart vi hittat "rätt husbil" som passar oss.
Vi är intresserade av Bürstner Travel Van.
Familjen består av mig, Helene, min man Jan-Erik och mina söner Jonas & Niklas (17 & 15 år).
De är intresserade av att åka med i husbilen, men man vet ju inte hur länge..
Vi är riktiga Frankrikeälskare och har varit där de senaste 6 åren på olika ställen hela tiden. Då har vi bott på lägenhetshotel
Är det ngn som äger en Travel Van och kan berätta erfarenheter av den?
Jag har problem med rygg och knä och har rullstol med mig som jag använder vid behov och tycker det verkar vara en bra lucka vid hö bakdel som den kan förvaras i.
Är det ngn som har erfarenhet av att ha husbil och funktionshinder?
Lev väl
Helene med familj
Vi är nya medlemmar här på Husbilsklubben.se. Än har vi ingen husbil, men kommer att köpa så snart vi hittat "rätt husbil" som passar oss.
Vi är intresserade av Bürstner Travel Van.
Familjen består av mig, Helene, min man Jan-Erik och mina söner Jonas & Niklas (17 & 15 år).
De är intresserade av att åka med i husbilen, men man vet ju inte hur länge..
Vi är riktiga Frankrikeälskare och har varit där de senaste 6 åren på olika ställen hela tiden. Då har vi bott på lägenhetshotel
Är det ngn som äger en Travel Van och kan berätta erfarenheter av den?
Jag har problem med rygg och knä och har rullstol med mig som jag använder vid behov och tycker det verkar vara en bra lucka vid hö bakdel som den kan förvaras i.
Är det ngn som har erfarenhet av att ha husbil och funktionshinder?
Lev väl
Helene med familj