• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nya husbilsägare vill ha tips....

F

F.d. 51215

Guest
Hej kära HB-vänner!
Imorgon åker vi iväg för en första övernattning.
Tips på mysig ställplats ca 1-2 timmar ifrån Göteborg.
Gärna där det passar bra med att ha med hunden

Mvh/ J & C

PS. Vet att Hönö är fint men nu vill vi se annat:)

Pooldigger

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
17367
Medlemskap
2024
Sv: Nya husbilsägare vill ha tips....

Inte någon ställplats Voxtorpsnaturcamping var där
själv till nyår med våran hund underbar natur och fint skött
camping ungefär prismässigt med många ställplatser.:)

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028

Vi säger bara LAGAN i LAHOLM med understrucket, stora bokstäver, tjockt och väl synligt! Vi sover där på alla våra resor till eller från Europa, så enkelt är det. Kostar inget eftersom det bara är en P-ställplats, men den duger bra. Ta med hunden och strosa längs Lagan, utsikten är bedårande! Lägg lite tid på att hitta det antingen på klubbens ställplatslista eller på andra Appar. Annars får du höra av dig så gör jag det åt dig, just nu ska vi äta och jag måste sluta "surfa"...

F

F.d. 53500

Guest

Kronocampingen i Lidköping. Cirka 10-12 mil att åka.Vårt favoritställe invid Vänern och nära till city.
Ring och boka. Brukar vara populärt vid denna årstiden eftersom många campingar ännu inte öppnat för säsongen.

Trevlig resa
Ingvar

Toppen