• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nya HBK:are, Ulla och Bengt

F

F.d. 18101

Guest
Hej!

Vi är nya medlemmar här på HBK. Vi vet inte så mycket om denna sidan, men vi hoppas förstå hur man gör med tiden.

MVH Ulla och Bengt

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Nya HBK:are, Ulla och Bengt

Välkomna vi har bara varit med några dagar men tycker att allt är toppen med HBK som helt noviser när det gäller husbil så finns det mängder med råd och tips. Hoppas att ni också kommer att gilla detta härliga forum.
MVH Rolf o Gunilla

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Väl hemkommen från semestern vill jag passa på att hälsa er båda välkomna till HBK. Som noviser kommer ni säkert att hitta mycket information här. Eftersom ni redan skrivit inlägg så är första tröskeln passerad för att fortsätta att skriva. Välkomna!

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Hej Ulla & Bengt, välkommen till Husbilsklubben.se :yes:

Hoppas ni ska trivas i och med gänget i klubben

:):) Carina

F

F.d. 297

Guest

Välkomna till denna fina husbilsklubb hoppas ni kommer trivas liksom vi gör. Här får man mycket hjälp av andra medlemmar. Dels snabba svar från medlemmarna om man inte kan alla funktioner här på sidan. Vi är också ganska så nya så jag är väl inte så haj på alla bra funktioner som finns på klubbens hemsida men det ger sig om man skriver mycket. Roligt att hänga med på svar som andra har att ge. Det är jag som får skriva jämt för gubben gillar inte att skriva synd nog. Annars kan han mer om husbilen än mig.

Anita o Risto i Täby

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Hej !
Nu har det gått lite tid sen sist hoppas ni trivs som HBK are. Har ni haft husbil länge? Vi är nyblivna husbilsägare .Till en gammal Burstner A 630 -91 som vi skulle fått igår men dom ringde och sa att vi inte kan få den förren på ondag.Så våra helgplaner blev inte som vi tänkt oss. Väntan på att få hem bilen känns jobbig vi har ju tidigare haft husvagn under många år så det är mycket nytt att lära sig.
Bara att få gå i husbilen och känna in sig i lugn och ro känns spännande. Men tiden går ju fort.
HA EN BRA HELJ ! mvh Gunilla

F

F.d. 4697

Guest

Hej ni kommer att få mycket glädje och kul med eran bil det kan jag försäkra er om ,jag köpte min bil i maj och jag måste säga att det är stor skillnad mot husvagn som vi hade innan,allting går ju så lätt att flytta och är mycket smidigt,har åkt runt halva sverige nästan och varit på olika ställplatser och träffat en hel hög med trevligt folk så för mig är det bara positivt,hoppas att det blir lika bra för er.

F

F.d. 622

Guest

Nyanländ här. Iofs ett tag sen jag visade intresse för klubben (snart medlem) men inte varit direkt aktiv föränn nu, läser alla inlägg med intresse och lagt in några själv. Är med i olika klubbar. Bytte bil i år till en Bürstner Argos 748-2G 2008:a Trivs toppen med den bilen, har kört CI Mizar 330 och en gammal Pilot bensinare 88:a. Denne bilen nu är vinterrustad så blir lite nytt att lära men hur som så hoppas jag få en kul stund här och kanske se på nån kul träff i framtiden:)
Argos

F

F.d. 52989

Guest

Hej och välkomna till HBK som vi själv gick med i juli månad.
Mycket trevliga tips om allt möjligt.

Mvh
Ilse o Bobbie i Helsingborg

Toppen