• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nya ducato

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025
De nya Fiat Ducato med Euro5 motorerna. Vilka skillnader är det på karossen passar tillbehör?

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025
Sv: Nya ducato

Ingen som vet , jag undrar om tillbehör till Fiat 250 modellen som fanns mellan 2006-2012 även passar på nästa modell. Är karossen ändrad eller bara motorerna. Jag tänker på saker som Heo-safe dörrlås , innerskärmar av plast och golvmatta i förarhytten osv. Passar dessa delar?

EPersson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
11890
Medlemskap
2025

En skillnad är färgsättningen på plasten i kupén. Från grå till svart. Därför finns det varianter av bland annat plise-gardiner. Vad det gäller det du undrar över finns nog ingen skillnad.

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025

Tack för svaret , jag tänkte nu när många är på elmia så skulle svaren ramla in.

Toppen