• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nya Bilen

Frank Ekman

HBK Medlem
Kommun
Horn
HBK-Nr
111
Medlemskap
2024
Sv: Nya Bilen

:wub::wub:GRATTIS:wub::wub:

Till nya bilen. Det är alltid en härlig känsla
att få ratta iväg med en ny "medlem".
Hoppas veckan blir fin och med bra väder.

F

F.d. 53062

Guest

Grattis till den nya bilen! :msn_flower:
I morgon är det vår tur att lämna den gamla och hämta den nya bilen.
Det ska bli så härligt. Premiärturen går till Linköping i mitten av veckan.
:msn_cat:Christina o Rolf

F

F.d. 25038

Guest

Grattis till nyförvärvet våran gamla får allt hänga med ett tag till ,ni får väl dema den på Wapnöträffen;)

Anita / Soren

HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
1018
Medlemskap
2025

Köpt hos Codat om jag inte ser fel, om jag har rätt är det bara att gratulera, dom som jobbar där saknar jag verkligen (vi har haft tre st Dethleff), riktigt servicemedvetna människor. Det fanns tyvärr ingen bil hos dom som passade oss sist vi bytte.
Köpte istället hos Forsbergs och det är inget jag ångrar, där finns också riktiga proffs och man blir väl omhändertagen.

F

F.d. 17469

Guest

Grattis du får det jättekul med den nya bilen vi var ute förra helgen på premiertur med våran jag säger bara det ska bli skitkul att åka bobil denna sommaren

Toppen