• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nya bilder

Brittis

HBK Medlem
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2025
Hej , har lagt in två nya bilder som har ank till julen. Det är inte så lätt det blir lite fel men har lyckats att rätta till det tror jag? :santa1: Hoppas att ni har överseende med mina misstag . Övning ger färdighet . Ha en fortsatt trevlig helg allihopa:santa-3-icon: och må så gott. Mvgh

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026
Sv: Nya bilder

Trevligt att få se tomtarna som besökte Smedjebacken :)
Var katten kanske en julklapp :wideeyed:

Tomten hade så bråttom att åka och lacka om bilen så han slängde bara in julklapparna till oss i morse
:snow-icon: Carina & Gunnar

Brittis

HBK Medlem
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2025
Sv: Nya bilder

hej, katten är inte en julklapp men han tycker att det var roligt med allt papper. Sickan som vi har döpt honom till hämtade vi hem i somras ifrån Delsbo, sen har jag en till katt som är 12 år och heter sixten, han har ochså poserat på i fotogalleriet:santa1: Mvh

Toppen