• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny

F

F.d. 8219

Guest
Hej alla HBFare (husbilsfantaster)!

Nu har jag köpt en husbil, jag har aldrig bott i husvagn ej heller i husbil men har hyrt "hytter" i Norge och det livet älskar jag:D
Min tanke innan jag köpte husbil var att man har allt på ryggen: Knivar,gaflar,kastruller mm, och man slipper bo i resväska, kläder snygt och prydligt i skåp:). Det måste vara helt toppen.

Jag får bilen veckan före Påsk, så påskveckan blir väl till och "customizera" smycket.

Jag måsta också säga att det här forumet är :):D:msn_laugh::applaus: för en som mig som nybörjare.

Tusen takk til alla som bidrar med alla tips.

MVH.
Stefan

F

F.d. 58620

Guest
Sv: Ny

Vill bara önska dej välkommen i gemenskapen.
Visst är livet med husbil underbart. Hoppas vi ses på vägarna.
MVH Gunilla

F

F.d. 8219

Guest

Hej Gunilla och tusen tack för dom orden:).....jag ser att ni kommer från Vadstena, där bodde jag dom första 35 åren i mitt liv:D

MVH.
Stefan

Senast redigerad av en moderator:

MaBi

HBK Valberedning
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
6550
Medlemskap
2025

Hej! Välkommen i klubben! Vi är relativt nya husbilsägare(sen 2010) och har varit med i husbilsklubben sen i juni-10.
Här kan man hitta massor med information vi har haft stor nytta av allt vad vi har hittat
svar på, här finns många människor med mycket kunskap!

Lycka till med husbilen, MVH Birgittha och Mats i Euran
icon7.gif

F

F.d. 58620

Guest

Hej Gunilla och tusen tack för dom orden:).....jag ser att ni kommer från Vadstena, där bodde jag dom första 35 åren i mitt liv:D

MVH.
Stefan
Vadstena är en underbar stad själv flyttade jag hit för 40 år sen men min man Rolf "putte" Larsson är född i Vadstena. Han känner till dom flesta som bor och bott här. Har du några släktingar kvar här ? Vi bor sen 1980 i ett hus på gamla söder.
MVH Gunilla

F

F.d. 8219

Guest

Vadstena är en underbar stad själv flyttade jag hit för 40 år sen men min man Rolf "putte" Larsson är född i Vadstena. Han känner till dom flesta som bor och bott här. Har du några släktingar kvar här ? Vi bor sen 1980 i ett hus på gamla söder.
MVH Gunilla

Ja Vadstena är en pärla, vi har varit på semester där varje år sedan jag flyttade till Norge 1994.
Jag har släktingar kvar i Vadstena, en faster och några kusiner resten är spridda runt omkring i Östergötland.
Min mor och far bodde på Birgittas väg i det huset som är byggt ihop med gamla Melins, min mor Karin Larsson jobbade många år i Stures kiosk och pappa Johan Larsson jobbade på Televerket....men dom är desvärre borta nu.

F

F.d. 58620

Guest

Vadstena på sommaren är ju extra fint. Själva åker vi till min födelsestad Falkenberg varje sommar. Vi bodde på Birgittas väg 6 i början på 70-talet. Rolf kände till både din far och mor. Lite nostalgi känner jag när du nämner Stures kiosk.
Ha det gott.
Gunilla

Toppen