• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny

F

F.d. 8783

Guest
Hej
Har aldrig sett den här sidan men det beror väl på att man inte är ute och surfar så ofta. Ska nu va intresserad ett tag först men det slutar nog att man blir medlem, eller vad tycker ni??
Tina¤

P

PAM 97

Guest
Sv: Ny

Hej o välkommen,jag var ochså intresserad några dagar men det gick fort över, jag blev medlem o det har jag aldrig ångrat för trevligare forum tror jag inte finns,och så mycket hjälp man får i alla frågor, sen kanske man har lite att ge också :yes: ;) mvh Pelle

Thomas och Lena

FD HBK Medlem
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
489
Medlemskap
2023

Hej Tina och välkommen till sidan!
Jag instämmer helt med Pelle, det finns nog inget bättre forum för husbilsåkare än detta. Jag var heller inte "Intresserad" speciellt många dagar innan det blev medlemsskap. Så det är nog lika bra att du slår till med en gång.

/Thomas

F

F.d. 8765

Guest

Hej Tina.
Jag instämmer helt och hållet med dom föregånde talarna (Skrivarna), detta är ju toppen att umgås med likasinnade.
Och tack för tipset angånde förstärkta fjädrar, hör kanske av mej per tfn om du inte har nått emot det.

Anita o Dan

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
740
Medlemskap
2027

Hej!!!

Vi var bara intresserade några timmar innan vi bestämde oss för att att bli medlemmar och det har vi inte ångrat.
Vi har snappat upp massor av tips och när man blivit medlem får man också bla. tillgång till alla fina ställplatser som lagts in.

Hälsn Anita o Dan
:):)

Toppen