• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny tvättad

Per & Carina

HBP Admin
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2025
Sv: Ny tvättad

Min fick stå skitig efter helgens utfärd till nästa gång vi ska ut. Måste hitta ett bra ställe att tvätta på i Örebro. Någon som vet?? Längd 8 meter och höjd 3,3 meter. Det är så skönt att kunna ställa undan en nytvättad bil så det inte fräter fast. Nu blir den tyvärr stående ända till Påsk förmodligen. Avställd under tiden. Vi har den inte hemma utan måste åka någon mil för att hämta.

Häggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022

Snygg Husbil Skogis. Vad är det för märke?? Häggen i ett varmt o soligt Umeå

Starcadia

HBK Medlem
Kommun
Lindesberg
HBK-Nr
456
Medlemskap
2025

Per när vi är till Hymer brukar jag tvätta vid självtvätten i Lillån.
Främre delen först sen kör jag fram och tar bakdelen.

Per & Carina

HBP Admin
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2025

Per när vi är till Hymer brukar jag tvätta vid självtvätten i Lillån.
Främre delen först sen kör jag fram och tar bakdelen.

Då får jag stå utanför. Kommer inte under på den högsta. Likadan vid Säljarn/EON i närheten av brandstationen men klarar högre fordon. Där gick det på 500:- och bilen var ändå inte ren med de dåliga medel de hade och man fick inte använda egna. Hade ju inte spelat så stor roll eftersom det mesta vattnet rann utanför plattan som var så liten. Fick ju ta bakdelen och framdelen för sig eftersom inte slangarna räckte. Vid mässan fanns det en lastbilstvätt som jag tänkte prova men det är stängt. Finns en ny ute i nya industriområdet söder om E20 och E18. Kollade där men det är ägarbyte förmodligen för det skulle inte öppna igen förrän mitten på mars. Söker ett ställe inomhus eftersom jag använder HB året runt.

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026

Hymer i Örebro tvättar nog gärna eran Hb,
tror att Hymer Stockholm Söder Tar ca: 1200:- för en tvätt. Det kan det vara värt.

anders o lotta

HBK Medlem
Kommun
Örebro
HBK-Nr
3710
Medlemskap
2025

Hej. Åk du ner till LP service igen , det är bara butiken som är stängd lastbilstvätten har öppet 7-21 vardagar, om du pratar med personalen kan du få ett kort så du kan tvätta på nätterna med :)

Toppen