• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

ny tidning???

T

Teddi

Guest
låg i lådan idag,,har aldrig sett den förut,,lite information,,lite ställplatser från den andra:D

restips--tester,,inget speciellt nytt,,men en husbilsskola del--1, ,60 kronor löspris,,tidningen heter HUSBILEN kort o gott,,

Bilagor

• canon 2011 234.jpg
    canon 2011 234.jpg
    3 MB · Visningar: 21

BeRoka

FD HBK Medlem
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
Sv: ny tidning???

Ja det är Husbilen test tidningen heter dn kommut för två år sedan jag ärprenumerant på den enligt mitt tycke en bra tidning, den fins även som nättidning.

Jorma

HBK Medlem
Kommun
Härryda
HBK-Nr
2263
Medlemskap
2025

Jag har också fått tidningen, när den kom ut för några år sedan prenumerade jag på den, men tyckte den innehöll för mycket husbilstester som för mig är ointressant. Peronligen är jag mest intresserad av upplevelser med husbilen.
så det återstår att se dom har ändrat tidningens innehåll ifall jag återgår som prenumerant igen!
Tidningen husbil kanske är på rätt väg med t.ex destination Malaga, men tyvärr är bildmaterialet gammal skåpmat endel av bilderna är tagna 10 tal år sedan av Christer Johansson, Christer som tidigare jobbade åt Husvagn o Camping , där han lev intressanta resereportage han borde få möjlighet att ta nya bilder till sina resereportage. Men tyvärr handlar de om ekonomi för tidningen Husbil.
De är bara att hoppas! Lycka till Stefan med tidningen.

MaBi

HBK Valberedning
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
6550
Medlemskap
2025

Hej! Jag har ofta undrat vart den duktige reporten Christer Johansson tog vägen, han gjorde många och läsvärda reportage i Husvagn och Camping, är det fler som har fått tidningen i sin låda?

MVH Birgittha i Euran
icon7.gif

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026

Den heter Husbilen test fortfarande fick den i lådan igår. Tycker det är en bra tidning.

Mvh
Pelle

F

F.d. 25246

Guest

En mycket proffsig tidning där man kan lära sig mycket om Husbilar krims krams reportage kan man läsa i alla andra tidningar. Jag uppskattar fakta om ämnet, Har gett en hel but till en vän som aldrig haft hb eller husvagn och nu låter han mycket erfaren efter ha läst. Så jag kan bara säga gott om den har den som pren. då jag vill ha pappersutgåvan. Men toppen med att man kan läsa äldre nummer på nätet.

Mikkeman.

Toppen