• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny Tömningsstation I Kinna.

Abben

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
166
Medlemskap
2025
Hej!
Nu har vår kommun ordnat en stor brun så att det går att tömma avloppstanken.Sedan ska det komma ett skåp så att det även går att tömma toatanken och fylla på vatten.Platsen ligger vid Pendelparkeringen intill Resecentrum. Där finns även några stora P- rutor som är avsedda för husbilar.
Återkommer när allt är klart med mer info. Ska även försöka få med koordinater.
Hälsningar Abben

F

F.d. 4220

Guest
Sv: Ny Tömningsstation I Kinna.

Det är denna plats som äntligen börjar bli klar:
http://www.husbilsklubben.se/forums/t38557/

Det verkar bli plats för fyra bilar. Men inga skyltar är uppe än.
Med takten hittills är jag glad om den är klar till sommaren 2012. ;)

//Stefan

Senast redigerad av en moderator:

Abben

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
166
Medlemskap
2025

Hej STACT.
Vet du om det ska bli tillgång till eluttag? Det är uppsatt elstolpar.
MVH Abben

F

F.d. 4220

Guest

Hej!
Jag läste bara att de biföll förslaget och att de skulle anordna ställplatsen (med Henry Sandahl som protesterade och hade eget förslag i vanlig ordning).

Jag har ett svagt minne att det också skulle vara el och, som du säger, stolparna är på plats. Med tanke på att det är varianten med lås, så kanske det är tänkt att el köps i kiosken. Fast när jag pratade med dem i våras visste de inget om ställplats...

Lite synd att det ser ut som att de skall placera en återvinningsstation på platsen också. :/

Här är koordinaterna förresten:
GPS: N 57 30.412 E 12 41.952   

//Stefan

Senast redigerad av en moderator:
Toppen