• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny Ställplats i Uricehamn

björns

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
1458
Medlemskap
2024
Efter två års förhandlande om ställplats i komunen har jag fått klartecken av komunstyrelsen om ett antal platser vid sjön åsunden. För att visa intresse för komunen har jag insamlat intresselista från stadens handlare. Nuab ( näringsliv u-hamn). Turistbyrån. Tillgänglighet till Kallbadhus. Resturanger. Cykelvägar med många mil å nedlagd järnväg. Bryggan med upplevsecentrum tex Ribbåtar cykel uthyrning Kajaker mm. Mycket nära centrum. Skyltning Ställplats Husbil kommer att ske från riksvägarna. PS när ni kommer till en komun Ring el besök turistbyrån o fråga om Parkering ´(ställplats) Det ger resultat. Tro mig Häls Björns

Claes 105

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
105
Medlemskap
2025
Sv: Ny Ställplats i Uricehamn

Gomiddag

Kanonbra initiativ!

Eftersom jag vet hur mycket tid och engagemang du har lagt på denna fråga, kontakt med kommunfolk och gått på möten etc, så kan man bara lyfta på hatten o säga tack o bock till ett kanonbra jobb.

Hoppas att fler i vårt avlånga land har tid o ork att bearbeta sina hemkommuner ang husbilsparkeringar, för bevisligen kan det löna sig som det gjort för dig (efter 2 års kommunkontakter).

Ha de gott

Claes 105

F

F.d. 2944

Guest
Sv: Ny Ställplats i Uricehamn

Lyckönskningar från Kommungruppen.

Fler sådana som du behövs i klubben.
Du är verkligen en värdig husbilsambassadör.
Låt oss veta om du behöver någon hjälp om du skall föra projektet vidare.

Toppen