• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny ställplats i Ulricehamn

Claes 105

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
105
Medlemskap
2025
Hej

Har idag varit o pratat med Skotteks camping som ligger ett par km söder om Ulricehamns centrum ang ställplatser, och fick en mycket positiv respons.
Man tog omgående beslut på att erbjuda ställplatser till en kostnad av 100:-/dygn samt el för ytterligare 30kr/dygn. Totalt 6-8platser, fyra med el.
Tanktömning, vatten, toa, dusch etc ingår.
För vidare info se Welcome - Skotteks Gården

Hejs

claes 105

Claes 105

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
105
Medlemskap
2025
Sv: Ny ställplats i Ulricehamn

Hej

Har idag varit förbi Skotteks o kollat läget, dom har haft besök på ställplatsen som sa sig va nöjda.
Vill härmed också passa på att revidera uppgiften på elavgiften som jag uppgav till 30 kr/dygn, den ska vara 45 kr/ dygn ( 10 amp).
Gråvattentömning kan göras under receptionens öppettider dvs mellan 0900-1500.
Så om ni vill ha tillgång till el,toa,dusch,vattefyllning,tanktömning etc, så känn er välkomna.

Hejs

Claes 105

F

F.d. 8343

Guest
Sv: Ny ställplats i Ulricehamn

Relativt centralt i Ulricehamn, vid kallbadhuset, finns en asfalterad parkering där det finns sex markerade ställplatser. Vattentapp och toalett i närbelägen sommaröppen kiosk.
Lite längre in i staden, nära ICA och fordonsgasmack finns en liten strandnära park med toalett. Har finns också en större P-plats lämpad för övernattning.

Toppen