• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny söktjänst avslöjar allt om dina grannar

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Ny söktjänst avslöjar allt om dina grannar

image.jpg

Precis vad jag misstänkte!

F

F.d. 14324

Guest

De mesta stämde i min sökning på mig själv, min körkortsbehörighet var inte korrekt men synfelet var rätt okej, men jag tvivlar på uppgiften att jag bara skulle ha köpt 34,6 Kg lösviktsgodis det senaste året!

;) Jocke

H

hianders

Guest

Ja den var rolig! Vi sökte på oss själva och fick en massa förslag att gå in på länkar men de låg inte kvar i bild. Sökte bl a på sända mms och sms.

Vi kollade våra grannar också och fick bara veta att 63 st sökt på honom. Inte så troligt!

Roligt var det och det står ju också aprilskämt på sidan högst upp när man kommer in där.

Inger

Sonic

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023

Ja den var rolig! Vi sökte på oss själva och fick en massa förslag att gå in på länkar men de låg inte kvar i bild. Sökte bl a på sända mms och sms.

Vi kollade våra grannar också och fick bara veta att 63 st sökt på honom. Inte så troligt!

Roligt var det och det står ju också aprilskämt på sidan högst upp när man kommer in där.

Inger

April... nyfikenhetsgraden är ENORM på en sån här sajt. De flesta kan inte låta bli att stoppa fingrarna i syltburken.

Senast ändrad:
Toppen