• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny plåtis

S

Stråken

Guest
På fredag hämtar vi våran nya husbil. Vi har bytt bort vår Carthago mot en Karman Davis hos
Autohallen i Kungsängen.Det skall bli spännande och se hur det kommer att fungera. Vi flyttade till en lägenhet och Carthagon blev för stor på parkeringen. Det blir min femte husbil,
Och denna har vi tänkt att även skall fungera som andra bil i hushållet. Så nu säljer jag
Berlingon som jag har haft istället för skottkärra.

F

F.d. 17667

Guest
Sv: Ny plåtis

På fredag hämtar vi våran nya husbil. Vi har bytt bort vår Carthago mot en Karman Davis hos
Autohallen i Kungsängen.Det skall bli spännande och se hur det kommer att fungera. Vi flyttade till en lägenhet och Carthagon blev för stor på parkeringen. Det blir min femte husbil,
Och denna har vi tänkt att även skall fungera som andra bil i hushållet. Så nu säljer jag
Berlingon som jag har haft istället för skottkärra.

Kul att läsa om ert val. Då kan vi snart bilda en "sektion" i HBK....karmann davis sektionen:)

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028

Grattis till er nya plåtis, återkom gärna med några rader om upplevelser från 1:a veckan! Vi ser också fördelar med lite kompaktare och smidigare bil där den viktigaste förutsättningen är att man kan samsas på liten yta (inga problem för tvillingsjälar)...

F

F.d. 50269

Guest

Grattis till nya bilen.
Vi har kört Pössl Globecar i två år är helnöjda.

Marita & Kurt-Lennart

V

vanhobby

Guest

Grattis!! Vi er et norsk par som har vår andre "plåtis" nå; en Adria Twin SLX 640. Vi hadde en tilsvarende tidligere og var veldig fornøyd med den også. Nå gleder vi oss til vårens første Sverigetur. Kanskje vi treffes??

Toppen